Társkereső 50 év Felettieknek Ingyenes

Furcsa érzés volt ennyire elszigeteltnek lenni.
Ezen a hétvégén. De el tudunk menni nélkülük. Sok helyen jártunk sok különböző ösvényen, de volt egy hely, amelyre kedvenc célpontként emlékeztem. Szerencsések voltunk, hogy jól felszerelkeztünk a korábbi utunkból származó felszerelésekkel.
Ha úszni készülnék, akkor most vagy soha. A karja lesöpörte fehér pólóját, és a bokor tetejére tette. Aztán felnéztem rá. A 35 kilós hátizsák nem könnyítette meg az utat. Fokozatosan azonban ösvényünk felfelé kanyarodott egy hegy lejtőjén, időnként hátrálva, mígnem előbukkant a fák takarásából, és elsöprő alpesi tablót tárt fel.Éles gránittornyokban hegyek emelkedtek körülöttünk. A medence többnyire sziklás és kopár volt, de itt-ott apró faállományok tarkították.Úticélunk – a Baskin-tó – részben feltárva, részben egy gerinc mögött feküdt a medence tőlünk balra fekvő alacsony részén. „Micsoda seggfej." „Nem, nem szabadna," mondta.
Aztán láttam, ahogy a feje eltűnik, és rájöttem, hogy a nővérem levette a rövidnadrágját, és most teljesen meztelenül van a bokor mögött, mindössze harminc méterrel arrébb.Éreztem, ahogy a farkam megmerevedik. Még soha nem mentünk hátizsákkal, csak te és én."Ebben igaza volt. Szuperek voltak. Elbújt előlem, hogy átöltözzön a fürdőruhájába.
A családom kiskorom óta minden nyáron hátizsákkal járt a hegyekbe. Sara kezdeményezte, de fegyelmezettebb és alaposabb természetemmel hamarosan átvettem az utazási ellenőrzőlista elkészítését, és gondoskodtam arról, hogy minden szükséges legyen.

Testhezálló kék rövidnadrágot és testhez simuló fehér felsőt viselt. Nem tartott sokáig, mire befejeztem a kempinget. Néhány fehér felhő itt-ott megjelölte az egyébként tökéletesen kék eget. Jobb oldalon egy hóolvadt vízesés zuhant száz láb magasan egy függőleges sziklamagasságon. Az ösvény elejét egy időjárástól megviselt fatábla jelezte, jelezve a célunk felé vezető utat. Kivettem a hátizsákomból az ebédre szánt ételt – szalámit és tortillát, némi salátával és sajttal –, és átadtam Sarának. „Nem vagy seggfej." „Hát, én még soha nem csináltam ilyesmit. Próbáltam a sátorra koncentrálni, de nem tudtam.
Fogalmam sem volt, miről beszél.– A tó – mondta."Menjünk hátizsákkal a tóhoz. A szüleim házában egy ablak mellett olvastam egy feszültségregényt. Kinyújtottam a kezem, hogy megmutassam Sarának, hogy először menjen, és elindultunk.

De rajtam maradt társkereső 50 év felettieknek ingyenes. Szeptember eleje volt, a nyár seprője.

Sara előreugrott, a tó felé, vagy harminc métert. Aztán hirtelen elkezdett Megcsókoltam a nyakam. Döbbentem és annyira féltem randevúzni egy iraki háborús veteránnal.

Az adott áruval, valamint vásároljon